The latest versions of both ETS2 and ATS are supported on TruckersMP.
Enjoy the update, and we hope to see you out on the road!
Hey, welkom bij Dutch Heavy Cargo!
Bij DHC zijn we altijd opzoek naar actieve en gezellige collega's! DHC is op 29.4.2024 actief op de wegen van ET2. Samen rijden we door heel ET2, kom jij ook?
Lijkt het je misschien wat? kom gezellig even buurten op onze Discord server en kies kan voor de rol: visitor
Tot snel in onze server :D