Inssbruck'dan başlayıp alp dağlarına çıktığımız VTC'nin ilk konvoyunu başarıyla tamamladık Şu anlık VTC'mizde sadece 6 kişi var ama yakın zamanda büyüyeceğimize eminim. Konvoyumuz az kişiyle yapılmış olsa bile bizim için zevkli ve güzeldi. Konvoydan bazı fotoğrafları aşağıda paylaşıyorum. Yakın zamanda konvoy planlarımızı VTC sayfamızda paylaşıcaz. Ek olarak bilgi almak için discord sunucumuza gelebilirsiniz :)
Toplanırken ve Alp dağlarına çıkarken çektiğimiz fotoğraflar.



