Çok sevdiğimiz Inssbruck'a tekrardan bir konvoy yapalım dedik. Bu sefer 3 kişi yerine 4 kişiydik. Inssbruck konvoyundan sonra İspanya konvoyu ile devam ettik. Eğlenceli, samimi ve güzel bir konvoy oldu. Akıcı ve keyifli bir muhabbet döndü. Katılan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Konvoy planlarımızı Discord Sunucumuzda paylaşmaya başladık. Sunucumuza katılarak konvoyları takip edebilirsiniz. Keyifli oyunlar, sağlıcakla kalın :)
Konvoyumuzdan fotoğraflar





