1 Şubat Pazartesi günü konvoyumuz vardır. Konvoy kendi aramızda yapılacaktır. Bu konvoy için DLC'ye gerek yok.
Toplanma saati - 20:50 Başlangıç saati - 21:20
Ülke: Avusturya Başlangıç: Innsbruck - RT LOG Bitiş: Innsbruck - TREE/ET
Mesafe: 460KM
Konvoy'da kendi renklerimizi ve desenimizi kullanıcaz. Tır ve dorseler herkesin aynı olacaktır. Discord sunucumuzda ihtiyacı olan için save paylaşılmıştır. Konvoy başında, aralarında ve sonunda fotoğraf çekimlerimiz olucaktır. Konvoy başlangıç zamanında Discord sunucumuzda toplanıcaz. Hepinize keyifli oyunlar ve güzel bir gün dilerim. Sağlıcakla kalın<3

