Başka bir konvoyumuzu daha sorunsuz ve sıkıntısız şekilde bitirdik. Toplamda 460-500km arası bir yolculuğumuz oldu. Çok eğlenceli ve güzel bir konvoy olduğunu söylemek istiyorum. Discord üzerinde akıcı, keyifli ve samimi bir sohbet döndürdük. Ek olarak bu konvoy 10 kişinin üzerine çıktığımız ilk konvoyumuz oldu. Şirketimizin zamanla daha fazla büyüyeceğine ve daha güzel, samimi bir ortam oluşturacağımıza inancım tam. Katılan herkese çoooooook teşekkür ediyorum. Keyifli günler, sağlıcakla kalın.






