2 şubat Pazar günü kendi aramızda, ProMods Batum - Gori konvoyunu başarıyla tamamladık. Öncelikle katılan herkese çok teşekkür ederim. Rotamızı ayarlayan Alp'e çok teşekkür ederiz. ProMods oynamamıza rağmen daha önce uğramadığımız bir ülkeydi. Toprak ve tek şeritli yollarıyla baya zevkli ve güzel bir konvoy oldu. Yeni modifiye ettiğimiz tırları deneme şansımız da oldu. VTC'miz yavaş yavaş büyüyor ve bu konu beni mutlu ediyor. Katılan ve destek veren herkese teşekkür ederim. Keyifli oyunlar, sağlıcakla kalın.





