The latest versions of both ETS2 and ATS are supported on TruckersMP.
Enjoy the update, and we hope to see you out on the road!
Nacido el 09/11/1965 en Mönchengladbach / Alemania, con nacionalidad Española. Vivo en España, Islas Baleares, Palma de Mallorca y mi lema es "ubi bena, ibi patria"
Joined: 21 Aug 2020 14:55 UTC