[TR] ![]()
Merhabalar!
Eğer herhangi bir uygunsuz mesaj, reklam vb. mesaj gördüyseniz mesajın üstüne sağ tık - uygulamalar - Report Message demeniz yeterli olacaktır. Eğer gereksiz kullanımı durumunda yöneticinin insiyatifine bağlı olarak raporlayan kişiye zaman aşımı verilir.
=====================================================================================================================================================
[EN] ![]()
Hello everyone!
If you find any inappropriate messages, advertisements, etc. If you see a message, right click on the message - applications - Report Message will be enough. In case of unnecessary use, a timeout is given to the reporting person at the discretion of the administrator.
