Vi, VTC "Auf Achse" -teamet - har eksistert siden 22. mai 2019, og vi er hovedsakelig på vei i Euro Truck Simulator, men også i American Truck Simulator. En av de mest kjente tyske speditørene i TruckersMP, som speditør,vi har opp- og nedturer, som alle kjenner fra privatlivet, så hadde vi en 4 måneders pause og nå er vi tilbake igjen, og er nå på de vanlige opplevelsene på turene våre , og moroen er alltid med. Vi er mer enn en gruppe sjåfører, Vi er mer enn en gjeng eksperter: I vårt Team jobber vi sammen som venner. Sammen legger vi mye glede og lidenskap i samfunnet vårt, for å være der for hverandre og støtte hverandre er det som skiller oss ut, fordi vi ikke er et vanlig Transport firma , men et fellesskap, oppgavene er spredt i hele teamet. vi er bare på Trucksbook eller TruckersMP. Bare fullstendige og korrekte forespørsler blir akseptert!
Vi antar åndelig modenhet, Fritt valg av lastebiler og Firmahenger (kun maling) (gratis valgbar modell) Ingen minimum kjørelengde kreves ( aktivitet bør fremdeles være tilgjengelig) deltakelse i konvoier (hvis det er teknisk og tidsmessig mulig) Bli medlem av Discord (for å kunne kommunisere skriftlig med andre transportsjåfører) Ingen tilstedeværelse obligatorisk permanent i talekanaler under Kjøringen (selvfølgelig alltid ønskelig, men ikke påkrevd) Player-tag: VTC "Auf Achse" (fargekode: 255,255.0) (neongult)
Hvis du er interessert eller hvis du har spørsmål, kom til Discord og spør.
Navn, alder og hjemmeby
Steam-profil og Truckers-profillenke, Mp
Ats &Ets2 erfaring
ledelse VTC "Auf Achse"
Treffpunkt für ehmalige Fahrer, Freunde und Partner der VTC Auf Achse.