Vi, VTC "Auf Achse" teamet - har eksisteret siden 22. maj 2019, og vi er hovedsagelig på vej i Euro Truck Simulator, men også i American Truck Simulator. En af de mest berømte tyske speditører i TruckersMP, som speditør, har vi op- og nedture, som alle kender fra privatlivets fred, så vi havde en pause på 4 måneder, og nu er vi tilbage igen og er nu på de sædvanlige oplevelser på vores ture, og det sjove er altid med. Vi er mere end en gruppe chauffører, I vores team arbejder vi sammen som venner. Sammen lægger vi en masse glæde og lidenskab i vores samfund, at være der for hinanden og støtte hinander er det som adskiller os, for vi er ikke et almindeligt transportselskab, men et samfund, opgaverne er spredt over hele teamet. vi er kun på Trucksbook eller TruckersMP. Kun komplette og korrekte applikationer accepteres!
Vi antager åndelig modenhed, frit valg af lastbiler og firmatrailere (intet maleri kræves kun under konvoj) (gratis valgbar model) Intet minimumkilometer krævet (aktivitet bør stadig være tilgængelig) deltagelse i konvojer, hvis det er teknisk og i tide muligt) kommunikerer skriftligt med andre transportchauffører ) Ingen tilstedeværelse er obligatorisk i stemmekanaler under kørsel (selvfølgelig altid ønskeligt, men ikke påkrævet) Spillermærke (Player-TAG) : VTC "Auf Achse" (farvekode: 255,255.0) (neongul)
Hvis du er interesseret eller har spørgsmål, så kom til Discord og spørg.
Vær høflig
Kør forsigtigt.
Player-mærke (Player-TAG)
Navn, alder og hjemby
Steam-profil og Truckers profillink, Mp
Ats & Ets2 oplevelse
ledelse VTC "Auf Achse"
Treffpunkt für ehmalige Fahrer, Freunde und Partner der VTC Auf Achse.