öncelikle bu platformun yeni bir yılını daha geçirmesini kutluyorum. eminimki sizde kutluyorsunuzdur, en güzel tırlarınızı alın ve o gün toplanalım. konvoyumuzun problemsiz geçmesi için o gün olması gerekenleri söyleyeceğim; öncelikle erkenden truckersmp HQ'de buluşarak bekleyişte olacağız, toplu olarak adada yönlendirmelere göre hareket edeceğiz eğer beklememiz gerekirse o an karar vererek bir otoparka çekeceğiz henüz tam bir plan gerçekleşmedi asıl planlamamız için discord sunucumuzdan haberler kısmına bakınız -
1
1
hızlı,sağlam taşımacılık bizde yanlış yoktur!