The latest versions of both ETS2 and ATS are supported on TruckersMP.
Enjoy the update, and we hope to see you out on the road!
Hallo allemaal, Wij zijn Holland Spedition VTC, en wij zijn een vriendelijke groep mensen die er van houden om lekker rond te rijden in Konvooi. Wij houden ervan om lekker met elkaar te kletsen, en hebben met elkaar een leuke tijd! Wij zijn meer dan alleen een VTC! Lijkt jou dat nou ook leuk, en zou je graag een keer mee willen rijden? Voel je vrij en join onze discord, en rijd gezellig mee!!