The latest versions of both ETS2 and ATS are supported on TruckersMP.
Enjoy the update, and we hope to see you out on the road!
hallo
E&D is een gezellige VTC. ontstaan uit de naam wwt-vtlog-nl.
ben jij een gezellige ets ats driver en ben je boven de 16 jaar en neem jij het serieus dan meld je aan bij E&D OF OP vtlog.net È&D