hallo
E&D is een gezellige VTC. ontstaan uit de naam wwt-vtlog-nl.
ben jij een gezellige ets ats driver en ben je boven de 16 jaar en neem jij het serieus dan meld je aan bij E&D OF OP vtlog.net È&D
REGELS
het mag dan wel een game zijn maar het is een simulatie dus geen onzin bouwen
UITgame truckbook / discord
INGAME
vind je dit testreng dan gewoon niet aanmelden voor onze vtc.
E&D is een gezellige VTC. ontstaan uit de naam wwt-vtlog-nl.` na jaren besloten voor onder een nieuwe naam terijden de naam E&D is onstaan E enrico D donna zo ook onze discord heet een leuke gezellige game community
No DLCs Required